03
Aug
07

Noblesse oblige…

Ptiu, iar are Tzutzu un orgasm vizual in stanga mea, zic, dupa licitasem o pica cu vreo 18 puncte. Zambet larg, fata concentrata de gaina care numara boabele, deget ridicat in aer, pentru suspans dramatic… Clar.

– Pula mea, doua cupe!
Sa facem semantica: „pula mea” e automatismul, l’idee fixe de noblesse. „Doua cupe” e vrajeala, ca n-are puncte suficiente – are multe cupe si moare daca nu vorbeste.
Parteneru’ meu zice pas. Deci e franjuri. Daaaar… zice pas cam cu ciuda, deci il mananca. Si-al lui Tzutzu zice pas. Tzutzu comenteaza printre dinti ceva despre pozitia anatomica a creierului partenerului. Acesta din urma il combate politicos cu doua cocoloase de hartie.
-Trei trefle, cant eu a doua culoare, cam pe re bemol. Ca n-o vedeam prea bine.
– Trei carale, canta si el. Pe do diez.
Super. Doi parteneri muci si eu si cu Tzutzu bicolori. Ca doi canishi. Ma uit la partenerul meu. Cu frica.
– Trei pici, zice.
OK, e franjuri, dar are trei pici in laba. Si-l mananca. Mancarimea e contagioasa. Plescai din limba. – Patru pici. Ori la bal, ori la spital. Ceilalti tac. Da Tzutzu fierbe.
Ataca in dusmanie, in carale. Mare. Trece. As de cupa. Orgasm #2, ca eu am popa in singleton. Mic de caro si un indemn prietenesc de „caca si tu macar un valet” adresat partenerului. Inca doua cocoloase de hartie. Si un cinci meschin. Partenerul meu se uita putin jenat, cand la cartile lui intinse grijuliu pe culori, dar altfel varza, cand la fata mea ce exprima metempsihoza lui „Sa te futi, alea-s carti?!” N-am cum sa ajung in masa. Dar Tzutzu are. Are, dar nu vrea!
Dau o runda de atui. Mic de peste tot. Mai e valetul si dama. Si daca Tzutzu are un soft spot pentru dame ?? Ma uit la el si se innegreste. S-a prins. Eu scap din mana nevinovat un doi de pica.
– Baga-mi-as toata…
Pai da ca, la biocolora lui, n-are ce da inapoi.
– Sa-ti futi dama aia, bah, Tzutzule, deschide gura si partenerul. Si contribuie si el, cu valetul. Si inca doua cocoloase.
Dar Tzutzu nu poate s-o mai futa. Noblesse oblige.


0 Responses to “Noblesse oblige…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


