08
Sep
07

Vecinu’ de la doi

Trei pici, ce pula mea, deschide el gratios, de era sa scape cartile din mana. Si sa vezi bah, faza. Ma urc in lift, dau sa inchid usa, cand colo, un pushtiulica face semn din mana sa tin liftul, fara sa se uite la mine, in timp ce zice inca vreo doo catre gashca de afara. Intra in lift, mai baga o fluieratura si cateva chicoteli, printre care, tot fara sa se uite, arunca un: „la patru…”. Catre mine adica. 3 FA? hmmm… Pas, mah. Nu, stai!! Mda, lasa asa, pas. Auzi mah, zice, „la patru…” si mai se hlizeste la aia de afara nitel. Era pe la 8 seara, sambata, eram in maiou, nebarbierit, coborasem sa iau o lada de bere ca incepea meciu’. Booooon. Pai imaginati-va voi acum faza cu incetinitorul: pana s-a intors ala si a dat chiept cu jigania de trei ori cat el, eu imi pregatisem deja cel mai pur bariton de care sunt in stare si, in perfecta sincronizare, i-am trantit un „Ce mah???”. Baah, in viata mea n-am vazut un zambet sa se ofileasca asa brusc. Si-a apasat saracu’ singur, cam tremurand asa. Uite, ca pulica asta care nu stie ce sa dea acum :)). Ptiu, na ca m-a ofilit el pe mine… :(( Ai bah rusule, nu-ti ajungea o picare?


0 Responses to “Vecinu’ de la doi”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


