10
Sep
07

Nota de multumire

As dori sa multumesc pe aceasta cale dispeceratului pentru multitudinea de semne pe care mi le trimite pentru a-mi reaminti ca o iubesc pe Mona Lisa si mi-e dor de ea – dintre care as enumera: cei trei colegi, care nu ma cunosc, dar care m-au trimis sa vorbesc cu „Mona, err.. pardon, fata aia de la juridic, cum o cheama?…”; personajul din World of Warcraft care mi-a transmis mesajul „You want to play with me?” (da, personajul se numea Mona Lisa evident); melodia asta, care s-a transmis ca nuca-n perete pe DEEA, intr-o versiune putin mixata; melodia asta, care s-a transmis pe Radio Romania Muzical 5 minute mai tarziu, dupa ce am schimbat eu de pe DEEA – intre un lied de Sibelius si un capriciu de Paganini (se potriveste, nu?).


0 Responses to “Nota de multumire”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


