27
Sep
07

Raspunsul ei – poezie postmoderna

– Nu vreau sa-mi umpli pizda cu durere,
Cu lacrimile tale cristaline
De departare si de dor de mine.

– Nu vreau sa-mi umpli pizda cu speranta,
Cu fluturi si cu veverite,
Cu oi pestrite pentru somn. Te-alung, nu te mai vreau!

Te vreau, te vreau, iarta-ma!!
Umple-mi ochii cu metal –
Sa-i arunc catre tine
Sa te taie,
Sa te insangereze,
Fiinta rea si draga, langa fiinta mea tulburandu-se.

– Nu vreau sa ma umpli cu fericirea mea!
Vreau sa-ti aud rasul jucaus
Langa buricul meu,
Langa coapsele mele,
In spatele urechilor mele,
In spatele frumoaselor mele vise!


1 Response to “Raspunsul ei – poezie postmoderna”


  1. Ianuarie 8, 2009 la 8:11 pm

    nehotarata fiinta…:)


Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


