27
Sep
07

Se uita la mine…

El se uita la mine cu o fata de „ce pula mea vrea asta de la mine?”. Iar eu ma uitam la el cu o fata de „sunt shef’tu, bah, vaca!”. Pe orizontala adica, sa nu inteleaga din fata mea ca sunt misogin or something.

Dupa cateva secunde de get to know each other better, in tacere, fata lui se schimba radical, afisand un zambet efuziv.
– na’ seara dom’ director. Va servim cu ceva?
– Putina vodca daca esti dragut. Din sticla aia de pe tabloul electric de 80 de KVA.
Fata vacii orizontale iar se schimba radical. La culoare.
– Heh, nu e vodca dom’ director, e apa chioara – mai pune Veta la flori. O fi uitat-o acolo.
Blufeaza. Se risca adica sa ma duc eu sa miros ce-i in sticla.
– Bine, zic, dar da-o mai la o parte ca nu se vede temperatura pe bara de medie. Daca nu era beculetul ala de alarma care clipeste nici nu stiam ca e acolo indicatorul.
– Aaaaah… da dom’ director. Imediat.
Ia sticla si o baga in sertar. Dupa care sta. Sta si se uita la mine. Asa-mi trebuie daca irosesc ironiile fine pe cretini.
– PAI SI CE DRACU ASTEPTI?? SA IA FOC? Pregateste intrerupatoarele de pe bara secundara, scoate camera termica sa vezi unde e problema, da telefon la statia electrica sa supravegheze sigurantele pe circuitul primar!!!!
Se dezmeticeste dupa inca doua secunde, sare ca ars si incepe sa caute prin legatura de chei. Gaseste in sfarsit cheia de la tablou si da sa deschida usa cu semn de fulger pe ea. Sa mor io, cred ca s-a speriat, ca nu m-a vazut, fiind concentrat la chei, cand m-am deplasat usor si am ajuns in fata tabloului.
Si iar, stam si ne uitam unul la altul.
– Pune-ti manusile, zic.
– A, da scuze.
(scuze? SCUZE???!!! Eu fac parnaie daca se prajeste dobitocu’ si el isi cere scuze)
– Si pregateste apa aia de flori ca sa stingi focul daca se aprinde!
– Gata dom’ director.
Da’ ce se gandeste el? (Prezenta de spirit, pe bune!) Daca foloseste vodca, pe urma miroase si se da de gol. Asa ca zboara pe usa si revine cu o galeata cu apa de la baie si cu un zambet mare pe fata.
In sfarsit, omul se destinde. Si eu zambeam. Zic:
– Sa fiu al dreaq, tu chiar ai fi aruncat o galeata cu apa peste tabloul de medie tensiune, nu?


0 Responses to “Se uita la mine…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


