02
Oct
07

Vis cu manele – poezie postmoderna

…Si dintii mei rod la gatul ei.
Dusmanii stau in jurul meu
Si pier incet si se desfata.

Langa patul sangerand amortit
Stau eu si plang pe-o vioara
Cersesc si ma vand
Pacatelor, fara numar;
Si numar banii dintre corzi –
Sa vad de-mi sunt de-ajuns
Sa-i cumpar viata inapoi.

Si din arcus imi curge sange;
Imi curge raset de femei
Ce ieri se mangaiau pe trup
Cu ochii-nchisi de-atata dor,
Si asteptau sa mor
S-ajung in pat si din oglinda
Sa vad
Cum dintii mei rod la gatul ei.


0 Responses to “Vis cu manele – poezie postmoderna”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


