25
Oct
07

In direct, la radio

Se suna. De catre mine adica, fiindca eram de serviciu. Teoretic, am patruzeci de minute. Practic, o am pe profa de chimie, care ma tine de vorba, ca pe un elev model ce-s. Doua chestii stink big time in acest fapt, in afara de profa in sine, fizic (well, chimic de fapt): unu, faptul ca imi mananca din sus mentionatele patruzeci de minute; doi, pentru ca Andreea nu are cum sa stie de ce intarzii si, in imaginatia mea cronometrata cu precizie, ar putea decide sa chiuleasca in alta parte decat in locul unde ma astepta acum.
Lovinstein ma salveaza – Bah, te cheama doamna secretara! – Nesimtitule! Asa se striga pe hol, in timpul orei?? percuteaza scurt profa de chimie. Dar se grabeste. N-are timp de morala. Imi zambeste gales (yuck!) si scapa catalogul. Sarim sa o ajutam amandoi de ne pocnim cap in cap. Se cara. Ii multumesc cordial lui Lovinstein (- Sa traiesti bah muie!😉 ) si o rup la fuga spre „statia radio” – in speta o kitzimie sub scara principala din foyer, unde erau instalate un amplificator, un mixer, un deck si un microfon, legate la difuzoarele din clase si de pe hol. Pentru pauze si Craciun.
Usurare – Andreea ma asteapta.
Un sarut scurt. Facea deja 13-14. Incearca sa-si exprime nemultumirea. – Ce p….? – Shhh!! Inca un sarut. Trec in revista cu buzele locurile acelea de sub urechi, gatul, umarul drept, lasat cat se poate de gol si de erotic, o iau in brate – si o dau lejer cu capul de grinda de la scara. Pauza. Cu o fatza de Wile E. Coyote inainte sa-i cada bolovanul in cap, o manipulez cu grija, intorcand-o cu spatele catre statia de amplificare, si o asez pe scaunul meu de DJ. Isi da parul pe spate mormaind, adik mai imi da o sansa. Ii ridic bluza de vara incet, sarutand drumul pe care-l parcurg pe pielea ei, si cand ajung sa o sarut pe buze din nou, constatand cu usurare ca mormaitul a devenit mult mai prietenos, ii desfac precaut nasturii de la pantaloni.
O scurta precizare: Mircea Eliade>Istoria Religiilor>Taoism, Religii Orientale, Yoga, Yin/Yang>Kama Sutra>Cunilingus, zone erogene, ordine si ritm, orgasm, durata. Pentru cei care n-au prins exact mesajul: am invatat sa ma fut de la Mircea Eliade (Kama Sutra ownz!). Nu exista netul😉
Ii ridic picioarele, pe o parte, extrag pantalonii cu grija, rupandu-le un buzunar de la spate si agatandu-i fatal intr-un cui razlet. Bun. N-a vazut. O sarut din nou, adanc, prelung, facand-o sa inchida ochii. 20 de minute pana la pauza. Lovinstein are consemn sa sune mai tarziu. Buzele mele pleaca la plimbare din nou pe trupul ei. Sfarcurile sunt tari inainte sa le sarut. E bine. Se arcuieste cand simte limba mea pe sani, in jurul sfarcurilor. Cobor, pana ajung la chiloti, ii dau la o parte si ii caut clitorisul cu limba, remarcand cu mintea mea carcotasa si analitica o urma de parfum (uau!!?? kinky😉 ).
Intr-un minut, scaunul se misca deja periculos, pe unele directii pe care nu era proiectat sa se miste. Suficiente accidente pentru azi. Ii trec picioarele in jurul meu, trimit pantalonii la vale, dupa care revin cu limba in zona parfumata, pentru ca trebuie sa petrec inca un minut scotocind cat mai quiet prin buzunare dupa prezervativ si sa-l rup. La al doilea prezervativ reusesc sa rup doar invelitoarea. Andreea scoate un scancet cand intru in ea, si eu mai domolesc navalnica si biruitoarea ofensiva (cat da tare a sunat. mereu am vrut sa zic ceva de genul asta :)) ). 10 minute pana la pauza. Fuck. Am uitat sa incui usa la kitzimie. Daca apare vaca de latina? (mama morala (sau ma-sa morala) a „statiei radio”). Lasa k o intercepteaza Lovinstein, si face ceva galagie sa ma prind. Hai k nu e prost. Oricum, acum nu mai am cum sa ma intrerup ca sa incui usa. Andreea geme. Inchide ochii. E bine. Se face din ce in ce mai cald. Ce pula parfumata o sa am astazi. Ptiu, drace, ce era sa izbucnesc in ras. Andreea geme mai tare, de fapt a inceput sa articuleze – Ah, da, oh, asa… Incearca sa-si gaseasca un punct de sprijin cu mainile, ca sa participe mai activ la fenomen. Il gaseste. Pe mixer. Exact cursorul de la microfon. Si se aude suav, in toata scoala: – AAAAaaaaahhhhhh…..
Am disparut cu o viteza metafizica.
Am reaparut, si eu si Lovinstein, dupa vreo 5 minute, din directii diferite, dupa ce deja toata profesorimea era adunata dezaprobator in fata kitzimiei. Noi doi am fost ocupati cu treburi serioase. Eu am aranjat decorul in sala de spectacole pentru piesa la care eram regizor, iar Lovinstein a pregatit bannerul pentru meciul de maine cu Lazarul. Abia asteptam sa ne povesteasca cineva ce s-a intamplat, ca mult nu ne mai puteam tine de ras. Andreea, Za Live Orgasm, statea imbufnata, intr-un colt, cu buzunarul rupt si o gaura fantezista de cui in pantaloni.


6 Responses to “In direct, la radio”


  1. Noiembrie 4, 2007 la 9:47 am

    FREAAAAAAAK!!!!!!!!!!!!!!!ai abandonat-o?????

  2. 2 Alexis
    Noiembrie 4, 2007 la 10:24 am

    vai ce tare!!! diana don`t be so harsh! suuuuuper!

  3. Noiembrie 4, 2007 la 11:21 am

    Well, de fapt m-a abandonat ea pe mine… ceea ce oricum e un fel de a spune. Eram al treilea pe luna aia.🙂

  4. Noiembrie 22, 2007 la 4:17 pm

    unde se afla acea fata acum?:) vrem sa stim

  5. Noiembrie 22, 2007 la 7:59 pm

    pffff. no idea.
    ultima data am vazut-o in anul 2, pe stadion la rapid-steaua, in giulesti. era cu un malac din galeria ceferistilor. am zambit stramb pentru ca a) eram ros-albastru, in mod destul de explicit si b) ma cam temeam de represalii tinute la pastrare pentru ocazia propice. ma rog, nu s-a intamplat nimic, ne-am salutat de la departare. malacul m-a marait.


Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


