07
Noi
07

Enpera

Stie cineva ce inseamna in latina enpera? Nici colega mea blonda n-a stiut. M-a intrebat daca se scrie cu „n” sau cu „m”. I-am aratat pictograma: „N/A„.

Ce, mah, ce? Voi v-ati fi nascut savanti te pomeni?


1 Response to “Enpera”


  1. 1 mina :D
    Noiembrie 7, 2007 la 7:21 am

    1. nu sunt blonda, dar atunci am fost😀
    2. o sa-mi amintesti toata viata?????????// :))))))
    3. am spus asta tuturor pe care-i cunosc (doar mistoul de sine e cel mai savuros si te salveaza de mistorile mult mai rele ale altora) :)))))


Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


