07
Noi
07

Leapsa cu ceasuri

Times Square

de la cineva care va iubi in curand Opera – sau ma va ucide cu toporul.
(Nu, nu e Vitoria Lipan.😀 Am intrebat.)

Trebuie sa spun ora mea favorita. Ora este aproximativ 11:00 p.m. acum, si acesta este si raspunsul meu.

Leapsa merge mai departe catre Lady Di, Miss Botache, fantastica Miss S. si domnisoara Trestie (&Co)

For Blog and Country!


3 Responses to “Leapsa cu ceasuri”


  1. Noiembrie 7, 2007 la 9:23 pm

    ciudata leapsa. asta e intrebare de oracol si prefer sa raspund aciea. nu am o ora preferata, dar am minute preferate. mi-as dori ca toate lucrurile frumoase sa se intample la si 15.

  2. Noiembrie 7, 2007 la 9:23 pm

    heh. uite acu ceasul meu arata 23.23

  3. Noiembrie 7, 2007 la 9:26 pm

    Meh, lucrurile interesante se intampla la fix😉 Daca ajungi la si un sfert, ai putea rata momentul😀

    Oracol? of, ce sa zic, a ajuns si la mine. Ce naiba, spartanii nu plecau la razboi fara o intrebare de-asta de oracol. Cel putin asa ziceau aia in film … :))


Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


