12
Noi
07

Leapsa cu cuvinte de pomina

Leapsa vine de la Rin Tin Tin, iar subiectul este:

Ce intrebari sau replici de pomina ati luat sau ati dat?

Ah, love...

1. „Ma mai iubesti?” – Daca esti cu spatele in momentul respectiv, ai noroc: ingheti instantaneu, iti compui o fata de Rhett Butler (inclusiv shuvitza rebela), te intorci in sunetul viorilor, si … well, think fast.
Daca te priveste in ochi cand te intreaba, esti mort. Nici Keanu nu poate sa „dodge” asa de rapid.
Daca esti fata, e suficient un „Nu” cu subinteles. Sa inteleaga ce vrea adica.

2. Esti in gashca (imaginati-va echipa de fotbal, colegii de la treaba – all boyz😉 , galeria Stelei, tovarasii cu care tocmai ai mers la Parazitii sau in club Bavaria intr-una dintre ACELE nopti :D) – vine ea, te ia gingas de mana si zice suav : „Mergem, iubitule?” (n.r. puteti inlocui „iubitule” cu alte apelative dragalase: iepurasule, pisi, ursuletule, porumbelule – etc. alte animale; boule, de ce nu?)
Ce poti sa zici? „Fa, esti proasta, nu vezi ca am treaba?” – rezulta ca dormi pe pres si te invelesti cu fata de la pagina 5. 2 luni. Poate te mai alegi si cu review negativ pe blogul ei.
„Da, mami…” – asta e interesant, daca reusesti sa evidentiezi clar ironia, altfel te risti sa-ti daruiasca gashca de ziua ta o pereche de paputzoci fluffy cu iepurasi roz.

Leapsa merge mai departe catre Lady Di, Danutz, Adelix si Fantastica Miss S.

PS. Raspunsuri la intrebarea „De ce eu, meh Ivane?” (pusa in postul original de Rin Tin Tin, cu wild card la nume😉 desigur)- sunt doua nuante posibile (nici una nu mi s-a intamplat efectiv, dar speculez): prima, daca nu i-a placut, da de loc – s-a trezit brusc din lesin cu tine peste ea si te considera vinovat de viol, inselaciune emotionala si gaura din stratul de ozon.
Cea de-a doua, diametral opusa – daca a fost atat de bine incat a izbit-o brusc intrebarea existentiala: ce are ea special adica, de ai ales-o tu, cel frumos, destept si cu aia mare (inima!!! perversilor!).
Zic eu, si in primul caz si in al doilea, acesta e un moment sa o imbratisati tandru si sa o faceti sa se simta speciala, frumoasa, sexy, iubita, astfel ca de fapt ea este cea care a ales sa fie cu Ivan, sarmanul, si nu invers.


6 Responses to “Leapsa cu cuvinte de pomina”


  1. Noiembrie 13, 2007 la 10:31 am

    Deci, cwae, nu ai inteles, unele chiar plang cand pun intrebarea asta:)
    Iti zic, e o intrebare care musteste de sensuri.

  2. Noiembrie 13, 2007 la 10:39 am

    :))
    Pai bine mah, da’ ele plang de bucurie sau de of? Tu si sexperimentatele tale😀 …
    Ok, si dupa primul sentiment err… fizic😉 … (fie inainte fie dupa), tu ce-ai face?

  3. Noiembrie 13, 2007 la 4:22 pm

    iti raspund aici.mi-e ca tipii despre care as scrie in postul asta imi citesc prea atent blogul si nu as vrea sa se umfle in pene.
    1)”nu o sa se schimbe nimic, o sa vb la fel de des”-(in contextul in care vorbeam 4000 minute pe cosmoteul vietii!)era o relatie la distanta, frumoasa de altfel, dar replica asta imi spunea un singur lucru: „no sex!”
    2)”ma stresezi,intelegi?azi am devenit alergica la vibratiie telefonului!m-ai sunat intr-una, dupa ce ti-am zis clar ca te sun eu…ma sufoci, lasa-ma in pace!”- he didn’t!va vine sa credeti?
    3)si o despartire furtunoasa, la initiativa lui, dar pe care am sprijinit-o din plin:
    el: „nu pot sa iti fac asta in continuare”
    eu: „nu mai face pe generosul, cand stii bine ca nu esti!”
    el: „aa..nu…umm..nu fii asa..”
    eu: „bine, lasa.toata lumea a avut dreptate in privinta ta. si ai mei, si prietenele mele.”
    (aici s-a ridicat, m-a luat in brate…eu am stat inghetata..el era in pragul usii si eu am inchis usa, lovindu-l usor in spate cu ea)

  4. Noiembrie 14, 2007 la 11:35 am

    „Pai bine mah, da’ ele plang de bucurie sau de of? Tu si sexperimentatele tale”
    pai tocma aici e shpilul, dihotomia, chichirezul, sau cum vrei sa-i zici
    De bucurie, sau de of? E greu sa raspunzi la intrebarea asta:)

  5. 5 adelix
    Noiembrie 14, 2007 la 1:19 pm

    O sa preiau leapsa,promit.:* Nu ma certa ca nu am preluat-o imediat.😦


Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


