13
Noi
07

Bancul cu vioara

Exista oameni care au talent la bancuri. Da dom’le, asa e. Nu e suficient sa fii actor – uitati-va la Piersic. Nu e suficient sa ai mutra haioasa – atunci cel mult rade lumea DE tine, in loc sa rada CU tine.
Ma urc deunazi in 336 de la Universitate, sa ajung la Mama Politehnica. Abia gasisem loc de parcare pe Batiste de dimineata si am zis ca nu-l las nici mort. Singura problema cu transportul in comun este una statistica: anume numarul mediu de pureci care sar de pe vecinul din dreapta (incoming) versus numarul de pureci care sar mai departe la vecinul din stanga (outgoing). No offense, merg in continuare mult cu metroul, dar pur si simplu autobuzele si tramvaiele sunt de-a dreptul medievale. Cand mai apare si vreun copilache cu un vasilica maidanez pe care sa pui mana pentru bafta la examen, toate statisticile sar in aer.

Meh, si incepe unul in spatele meu, cu o voce molcoma, cu vocabular redus, usor accent moldovenesc, rontaind ceva alene: – Ti-am zis mah, Jane, bancul cu vioara? -Nu stiu bah, zi-l.
Vocea molcoma mai rontaie nitel, si pe urma incepe, brusc incitata de ocazie. -Asa sa va zic!
Va rog frumos imaginati-va in acest moment cum se aprinde un reflector si pe scena de stand up comedy, in fata microfonului traditional din anii ’40, apare in toata splendoarea lui nenea asta, slabanog, tuciuriu, neras, zdrentaros, cu o basca muncitoreasca gaurita trasa pe cap, si o plasa semi-goala in mana (seamana putin cu bunicu’ din Pisica Alba Pisica Neagra). Sta proptit de suportul microfonului (bara din 336) si rontaie calm un batz. De lemn.
-‘ce ca primeste Itzic o vioaraaa…
Slabanogul lasa un zambet shmecher, in coltul gurii. Foloseste un accent pronuntat evreiesc, lungind vocalele pe tonalitati crescenodo in fa diez.
– si dupa doua lectii vine Itzic la Shtrul: auzi mey Shtrul mey problem ce am ieu cu vioar’… ce problem ai mey Itzic mey? pai sa vezi Shtrul, cum cant cum mi se scoale mey. fugi de-aici mey dobitoc mey! stai sa vezi – canta Itzic, li se scoala la amandoi. se duc ei la rabi: rabi, mare problem mare avem! ce problem aveti mey? uite rabi, asa si asa si ni se scoala la amandoi! mey voi mari magari sunteti mey veniti la mini cu asa problem mey iesiti afara mey! nu rabi stai sa vezi mey: canta Itzic si li se scoala la toti trei. vai vai ce lucru ciudat, mey, zice rabi, duceti-va voi si veniti peste o saptamana sa cuget mey. vin ei peste o saptamana. rabi: mey, am cugetat, am intors problem pi toate partile si decat doua explicatii pot sa fii. zi-ne, rabi! pai, fie noi avem tustrei puli melomane, fie canta Itzic ca o pizda, mey.

So, cand m-am intors si l-am vazut pe asta slabanog tinand mainile in aer cu degetele impreunate, ca un rabi adevarat la predica, si zambind asa strengar, m-a bufnit un ras de era sa sarut bara din fata mea. Tinand cont ca de cand se aprinsese reflectorul pe scena se cam facuse liniste in 336, rasul meu a fost cam ca primele aplauze la teatru – intr-o secunda, autobuzul se zguduia de ras , iar soferul racnea sa-i zica si lui careva bancul k nu auzise.


16 Responses to “Bancul cu vioara”


  1. Noiembrie 14, 2007 la 6:35 am

    :)))))ai reusit sa povestesti misto faza.cred ca si pe mine m-ar fi bufnit rasu!

  2. 2 mina :D
    Noiembrie 14, 2007 la 7:03 am

    lol, deroude, criminaaaaaaal…asta zguduie putin teoria cu romanii tristi si incruntati :)))

  3. 3 Botache
    Noiembrie 14, 2007 la 8:51 am

    Geniala toata scena! Mi-ar fi placut sa asist la ea. :))

  4. Noiembrie 14, 2007 la 9:38 am

    Io stiam bancul dar nu m-am putut abtine de la inca o portie de ras🙂

  5. Noiembrie 14, 2007 la 11:36 am

    pwahahaha, ce distrusi:)

  6. Noiembrie 14, 2007 la 2:43 pm

    :)) . Trebuie sa fie tare o faza ca asta. Daca mai e si dimineata cand toti sunt morti de oboseala…

  7. Noiembrie 14, 2007 la 2:53 pm

    @Rin Tin Tin: /:) fii mai explicit: cine sunt distrusii? (grrrrWAF!)
    @Gyzzard: de fapt a fost pe la pranz – lasasem masina parcata la Universitate k abia abia am gasit loc si am zis k mai repede ajung cu 336.

  8. Noiembrie 14, 2007 la 3:00 pm

    Mey, bancuri asa ca asta auzi pana si la Cafe Deko a lui Teo. Hai sa iti zic si eu un banc de la Teo care e mai bun ca asta al tau:

    Cum zic creioanele la unchi? Creioanenea!

    HA HA HA HA HA HA. Vezi sa nu il citesti pe autobuz si sa dai cu capu de bara.

  9. Noiembrie 14, 2007 la 3:10 pm

    Salut, d. – multam fain pentru banc! =))
    Imediat ce m-am oprit din ras, nu m-am putut abtine sa-ti editez linkul – sa duca (unde altundeva decat) la Teo.😀
    Oricum, de la intamplarea respectiva mi-am propus sa nu mai circul cu autobuzul decat cu casca. >:)

  10. Noiembrie 14, 2007 la 4:24 pm

    daca nu ziceai de 366, ma gandeam ca-l stiu pe slabanog

  11. Noiembrie 15, 2007 la 5:57 am

    Deci, mey, nu ma intereseaza unde duce linkul. Important e sa il stie lumea pe Teo ca pe unul care zice bancuri tari. Hai sa iti mai zic unu dea lui Teo: cum zic ardelenii cand ninge? Ardeleninge! HA HA HA HA!

  12. Noiembrie 15, 2007 la 7:01 am

    Super tare! =))
    d., evident ca nici de data asta nu duce la tine linkul. ghinion ce sa zic😀

    Offtopic: ya ascultati asta : http://www.trilulilu.ro/hebeanflorin/d21287b6c75322

  13. Noiembrie 15, 2007 la 1:57 pm

    Dar, bine, mey, dar nu ai putea totusi sa duca linkul la Teo? Ca doar el spune bancurile astea, nu iliescu?

  14. Noiembrie 15, 2007 la 8:29 pm

    :)) :)) :)) prea tare. moama!cum povestesti. master, maaster🙂 super

  15. Noiembrie 15, 2007 la 9:25 pm

    Da, alea sunt ca ale lui Teo. Am citit 10, nam ras deloc. Super tare colectie de bancuri seci.

  16. Noiembrie 23, 2007 la 8:13 am

    =))))))))) extrem de funny, cred ca as fi ras pana la capatul liniei :))


Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


