21
Noi
07

Leapsa cu pestisorul de aur

OK, hai sa incep si eu o alergatura😉 Pestisorul

Leapsa mea are doua componente:

1. Formulati trei dorinte pentru pestisorul in cauza, in situatia in care il prindeti. Fara bancuri, ca le stiu si eu probabil (- ca si restul lumii😀 )

2. Gasiti o singura rezolvare pentru toate cele trei dorinte, pentru a ajuta pestisorul.

Regulile pestisorului:
a. eu pot sa rezolv orice dorinta, dar imi rezerv dreptul de a refuza sa rezolv o dorinta (e.g. daca cineva isi doreste sa ma mai prinda odata)
b. sunt lenes: intotdeauna merg pe varianta cu efort minim
c. dorintele afecteaza in mod direct doar pe cel care m-a prins. el nu are dreptul sa-mi ceara sa moara capra vecinului, in speta.
d. ma intereseaza de ce vrea omul ce vrea. Din motive statistice😉

Leapsa merge mai departe la Domnul Troll, Maria, Adelix, Rin Tin Tin, Tara si Wyzkid – precum si oricare altul.


2 Responses to “Leapsa cu pestisorul de aur”


  1. 1 iLL
    Decembrie 4, 2007 la 9:07 pm

    Foarte misto caricatura!


Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


