20
Ian
08

Pentru… („ca lama unei sabii”)

Sange si glorie Gratie si fragilitate Binecuvantare si taina Negru si alb

Bratele ei, asupra tinerei rani, inspira calde esente
Imperial, precum vorbele marelui duh printe zei.
Norii de sunet si palizii stropi de durere
Ei i se-nchina si-n lina lor muzica-adorm.

Ca un ales printre nenumarati, de la lupta
Urmele-mi pierd si pe rochia-i taioasa de-argint
Vad cum se tese un fir lung de viata
Albul zapezii patandu-l cu chipul de-asupra-mi.

Nu-s nici petale, nici voci, nici rubine –
Totul e alb si din dara senina de sange
Albul se isca si-ncet imi sopteste
Rostul si viata ce-mi stau inainte.

Emotii noi printre umbrele fumului urca
Si doruri noi si memorii ce n-au fost deloc –
Izvoare vesele prind peste trupu-mi faptura
Taindu-mi carnea cu-al lor ager si nobil tais.

Aura ei de salbatice raze se-aduna,
Intra prin ochii mei verzi de atata campie
Nimeni n-asculta, nu-i nici o clipa ramasa.
Albul se-acunde, albul in chip se preface!


0 Responses to “Pentru… („ca lama unei sabii”)”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


