03
Mar
08

Misogin

Sambata dimineata am fost misogin. Rau.

Nu dormiseam noaptea dinainte, pentru ca ma impuscasem in Rainbow Six Vegas cu alti trei damblagii. La unul dintre ei acasa.

Si, pe undeva pe la Victoriei, mergand spre Averescu, la stop, un Focus negru se baga pe banda de mers la stanga si incepe sa ambaleze, chipurile ca o sa faca tzushti cand se pune verde pentru mers inainte, fix in fata mea. Bun. Zis si facut. La verde, fac eu mai tzushti ca Focus-ul si nu poate. E, fi-r-ar sa fie, amabaleaza Focusul cat stie, banda de mers la stanga se termina si devine contrasens😀. Eu ajung calm la 5200 de ture intr-a 2-a, doar sa stau langa Focus – nici sa ma depaseasca, nici sa-l depasesc, cum e mai naspa. Pentru Focus, desigur. Pana la urma, cand e cat pe ce sa se pupe cu ala care venea din fata, Focusul franeaza, urat, da’ urat nu asa – fata in fata cu respectivul, care scoate prompt capul la injurat.

In sfarsit, dau de capatul cozii si ma ajunge Focusul din urma. Tot pe contrasens. Da jos geamul si apare o tanti, cu spume la gura si ochelari de soare de libelula. Ca %&$#%$#^&%$^^%&*$%&$%^&#$#$% si toate astea ca sunt magar si i le-am facut pentru ca e ea femeie.

Mey, nu stiu cum, uneori se lumineaza asa in jurul capului omului o aura visinie pastelata de inspiratie, si simti cum iti sta bastarca in fundul curtii, numai buna de trantit.

Fac eu o mutra angelica si dau replica:
” – Doamna, dar sa stiti ca n-am avut nici cea mai vaga idee ca sunteti femeie. De altfel, stati linistita in privinta asta, ca nu se observa, chiar deloc…”

Si ca sa fie treaba treaba, tocmai cand era ea mai perplexa si coada din fata mea se punea in miscare, pe tanti o trezeste brusc ditamai namila de tir cu sirena in la minor. Din fata.


0 Responses to “Misogin”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


