09
Apr
08

8 lucruri aleatorii despre mine

Leapsa de la Ametyst.

Scopul e explicit, desigur, dar as comenta ca seamana putin cu prezentarea personajelor din Amelie🙂 Evident, trebuie sa zic lucruri pe care nu le stie nimeni.

Dupa cum urmeaza:

1. Javra mea, Noroc (care, dupa 8 ani de convietuire, m-a muscat si pe mine in cele din urma) – stie raspunsul la o multime de intrebari existentiale (pe care eu le-am uitat desigur de mult), pentru ca este un partener excelent de discutie existentiala, prin faptul ca tace. Prefera scarpinatul in defavoarea controversei. Ergo, cand vreau sa discut cu cineva, il aleg pe el. Unii prefera duhovnicul, psihiatrul, mama, – eu pe Noroc („the least evil”)

2. Pot sa ridic spranceana dreapta. Pe stanga nu.

3. La verificarea medicala pentru armata, medicul din camera 1 s-a uitat si in chilotii fiecaruia. Cel din camera 2, nu. Eu am picat in camera 1. Dar n-am facut armata, pe motiv de platfus sau spaga. Eu nu am avut la mine nici una nici alta. Banuiesc ca maica-mea le-a furnizat pe ambele.

4. In generala m-au apreciat fetele pentru sarutat. Am fost un talent nativ. De fapt, cavitatea bucala era mai putin dezvoltata cand eram mic, deci buzele si limba erau obligate sa faca un efort dublu pentru mancat, dobandind astfel o dexteritate crescuta.

5. Profu’ de latina, care era homosexual cunoscut, m-a pus odata sa traduc expresia „eu te vreau pe tine” – tibi volo, care suna destul de naspa, mai ales ca il chema Tiberiu. Iar eu m-am inrosit tot si, in rasetele clevetitoare ale ignorantilor din jur, am tradus Tibi volat – ceea ce s-a si intamplat, o luna mai tarziu. Era destept tipul dar cam gay pentru liceul nostru.

6. Imi place musacaua, insa nu si ciulamaua sau baclavaua.

7. Ies atat de rau in poze, incat uneori imi pun problema sa ma consider stramb si sa ma comport ca atare in societate.

8. Intr-a patra, clasa s-a impartit intre depechisti si roackeri. Eu am ales tabara roackerilor. Depechistii erau un fel de emo. Mancau bataie de la roackeri.


5 Responses to “8 lucruri aleatorii despre mine”


  1. 1 Cineva
    Aprilie 10, 2008 la 5:21 am

    3 mini-bile negre in text.

    Una din ele e nou razboi cu Noroc.

  2. 2 Eos
    Aprilie 10, 2008 la 5:43 am

    Jur rar. Dar sunt in masura sa pot dovedi si jura cum ca intr-o anumita „a 40a zi”, unul din multii Derouzi existenti pe (ceea ce ulterior a devenit) Planeta a fost catalogat in mod indubitabil cu verdictul:
    „wow. hm. oh well. just another lousy kisser, a beginner actually. childish style. 3rd level out of 10”.

  3. Aprilie 22, 2008 la 4:02 pm

    1. Si eu ies rau in poze. Dar probabil pentru ca chiar sunt o nashpetta:)
    2.I love french fries. Dar cred ca si asta se vede din prima:)
    3. I love beer. It’s public.
    4. I love pussy. This is public too. Sometimes mixed with the above.
    5. I love steaks.
    6. I hate football.
    7. I love art movies (nu prea va asteptati la asta, ha? V-am spart.)
    8. Some people say I’m a sensitive person. Cred ca e adevarat:)

  4. 5 dincolo de mine
    Mai 13, 2008 la 2:45 pm

    Si eu ies nashpa in poze, o sa devin complexata:-s


Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


