Pseudo – leapsa vine de la Ametyst. Textul original:

Elemente (persoane, vietăţi, tabieturi, situaţii, etc) care ne fac sinapsele tocăniţă, ne mănâncă ficaţii şi ne grăbesc albirea sau chelirea, dar pe care totuşi le iubim.

Sa zicem vreo 2-3 astfel de elemente antirevolutionare din viata mea. lucruri enervante
Cocolosirea. „Pisi, ce ai? Hai ca te vad ca esti suparat… Zi-mi… Uite, esti si un pic palid! Haide, pisi, zi-mi, nu tine in tine supararile… Te doare ceva? Ce-ti mai face zgarietura aia pe care ti-am pansat-o eu ieri? Esti racit? Da’ atunci ce ai? Te-ai suparat pe mine? Hai ca te stiu… Ai tensiune scazuta? Calciul? Uite, iti pulseaza o vena aici langa ochisor… Iubi, ce faci cu toporul? … !!”

Dar ce sa-i faci, zici si tu ca te doare undeva unde vrei sa pupe si ai scapat. Ata ete.

„N-am cum sa-ti explic. Trebuie sa simti tu…” Se aplica in nenumarate situatii si nu e legat de fete, iubite, rude, etc.
Orice poate fi explicat. Dar asa de frumos ti se zice chestia asta, cu o mana calda pusa pe plex, ca sa sugereze ca trebuie sa simti undeva in burta, ceva cam ca foamea, asa… 🙂 Eh, trebuie sa apreciezi intentia.

Sapca. Daca o pun pe cap normal, arat turtit. Daca o pun invers, arat a haimana. Daca o pun intr-o dunga, arat flower power. Cand o scot, arat punk. Cu toate astea am vreo sapte. Plus, pour les connoiseurs, palaria mea de vanator de tigri.

  1. Aky

    ·

    Chapeau pentru raspuns. Prima duda in voi retine, v aprinde bine Domnului Aky, cu proxima ocazie cand il voi intalni.

    A doua duda – te-o fi terorizat vreo gagica cu spotul la Magura, bag seama. (To be continued)

    A treia – nu cumva o fi capul turtit? 😀
    Vanator de shoareci, poate, stimabile. Sau de janghine, dupa principiul „cine se aseamana se alearga unul pe altul”.

  2. yume

    ·

    am ras pana la ultimele trei cuvinte!
    cum adica vanatori de tigri?
    CUM VINE ASTA?
    🙂

  3. Aky

    ·

    Io asa inteleg treaba: Deroudul cel mic si pricajit, care n-are probabil muschi nici cat sa se lupte cu o … cu o .. ce stiu eu, o matza sa zicem, vede shoarecii la dimensiuni de tigri, si ii alearga prin casa cu mopul, racnind „mishelule, eshi sau te musc de coada!”.

  4. Eos

    ·

    Votul meu e indubitabil: cu sapca invers iti sade tare ghidus. Mutra tipica de haimana care cere palmute-cocoloseli-iar palmute-iar cocoloseli, s.a.m.d.

  5. yume

    ·

    aky, :)) cum adica sa lupte cu o matza??? IMI CRESTE TENSIUNEA!!!!!!!!!!
    de acord cu eos!

  6. Eos

    ·

    Deocamdata Deroudul s-a luptat cu un catel. Care fi-va epilat cu penseta de catre mine, pentru asta.

  7. momo

    ·

    cand te ia cu „pisi…bla bla bla” spui faza cu „nu am cum sa.ti explic, tre’ sa simti tu”, iti pui sapca pe cap(cum nimeresti:) si..iesi la o bere:)

  8. Za Gagica

    ·

    Momo, ieri te-a citat Deroude, a aplicat exact reteta sugerata de tine (mai putin berea) 😀 I loved it.

  9. momo

    ·

    :))ma bucur k am putut ajuta :)) :))

  10. Za Gagica

    ·

    Ce te-as fi bogodanit, Momoule, da prea mi-ai placut, asa ca sa traesti.
    (Numa mai stai vreo luna pana sa mai dai idei dashtepte Deroudului, ca s-ar putea sa-i placa 🙂 )

  11. momo

    ·

    d c numai o luna? am timp berechet…idei…mai mult idiotenii..dar ma straduiesc 😉

  12. windwhisperer

    ·

    🙂 ai incercat ” caciula de condus” daca sapca da rau ??:)
    j.

  13. Za Gagica

    ·

    J., would you PLEASE translate that 😀 ma gandisem deja la o duda..
    Oricum, momentan stimabilul are o mandretze de ciuf tzepos, cred ca si sapca va deveni curand sita.

  14. Seem

    ·

    Somehow i missed the point. Probably lost in translation 🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Seem.

  15. dyutzza

    ·

    pisi alintat ce esti, cauti sensuri ? 🙂

  16. belovedmaquis

    ·

    to be continued cu alte chestii enervante… :p like long and useless discussions over guns

Lasă un comentariu