29
Sep
08

Un pui de mâţ … – poezie criptica postmoderna

Un pui de mâţ cu coada fara margini
Incet te rontaia de-un deget.

Si-n timp ce tu-ti stingeai tigara,
Pe-o unghie, vag ti s-a ivit
Un strop de lapte.

Si-atunci, privindu-te, -a zis mâţul:

Draga mea, am privit la tine, am gustat din pielea ta, am ciulit urechile sa inteleg cum ticaie inima ta si am mirosit aerul din jurul tau, cu fum si parfum. Cand dormeai, m-am jucat cu parul tau. Acum, nu stiu inca ce-i fericirea si nici ce se afla in viitor, dar ingaduie-mi sa spun ca, daca ling un strop de lapte de pe unghia ta, ceva se va schimba si lumea nu va mai fi atat de greu de inteles.

Tu i-ai zambit
Si l-ai prefacut in cosmos, cu zambetul tau.
Stele nenumarate au aparut, mirate
Intai in ochi, pe urma pe mustati, apoi pe toata blana, pana in varful cozii fara margini.


3 Responses to “Un pui de mâţ … – poezie criptica postmoderna”


  1. Septembrie 29, 2008 la 12:41 pm

    cunosc genul descris.

  2. Septembrie 29, 2008 la 1:59 pm

    genul de poezie sau genul de mâţ?😀

  3. Septembrie 29, 2008 la 8:09 pm

    de mat (cu diacriticele de rigoare)


Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


