26
Noi
08

Tigru cu ochi verzi

(A doua variatiune la un cantec de lupta)

Tigru cu ochi verzi,
Ce pasesti cu pas negru
Invelit in negrul de stele-al cararii –

Din somnul tau m-am infiripat
Si e o clipa din viata mea
Aceea care te paraseste acum.

Ma vei privi,
Si vei sorbi sange din pieptul meu,
Din locul acela, pe sanul meu stang
Unde ti-ai ascuns nemarginirea.
Dar nu o vei mai gasi acolo
Si atunci vei pleca
Ursit sa duci dupa tine mirosul trupului meu,
Ursit sa te stranga umarul meu,
Cu vremea mangaind blana ta.

Tigru cu ochi verzi,
Ce astepti iluminare din iluminarea mea –

Iti voi spune ca nu mai am dragoste
Ca sufletul meu nu te mai insufleteste
Si sangele meu nu te mai insangereaza.

Si atunci te vei face simpla existenta
Uneori plangand, alteori indragostita:
O picatura Dumnezeiasca
Din negrul de stele-al cararii.


1 Response to “Tigru cu ochi verzi”


  1. Noiembrie 26, 2008 la 9:25 pm

    Reusesti sa ma sensibilizezi prin absurdul legaturilor pe care le`ai legat, prin efectele cuvintelor. Stii sa legeni cuvintele si sa le lasi sa curga.
    Siluete..ceea ce descrii.
    „Praf de stele care aduna lumina din ele”


Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


