12
Dec
08

Variatia #2 pe ‘la Danza’ – Curaj

„M-ai zgariat cu coltul ochiului, privind cu gelozie
Cum ma infasuram in voalul tau, luat de vant.”

Ce nume sa-ti pun?

Esti o joaca si o rasuflare, din acelea care dau viata jucariei.
Mi te agati de degetele cu care scriu si te asterni peste cuvinte –
Aer, care usuci culorile pe hartie;
Lumina, care transformi urmele talpilor mele in intuneric;
Ceva, care-mi nemarginesti faptura.

Fara sa stiu,
Fara sa te chem,
Fara macar sa ma recunosc
Pe mine, cel din fiinta –

Mi-s toate lucrurile asemeni,
Respirand si alergand,
Indraznind sa soptesc cuvinte de drag.

Respirand si alergand,
Dand forma zapezii, schilodind tacerea.

Mi-am dat jos haina intr-o buna zi
Si ea a strigat la mine, plangand:
„Suntem goi si ne-am despartit. Ai gresit. Ai gresit. De ce?
I-am raspuns: „Mi-am dorit libertatea!”;
Si atunci haina s-a insufletit cu sufletul meu
Si are grija de el, din clipa aceea.


0 Responses to “Variatia #2 pe ‘la Danza’ – Curaj”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


