15
Dec
08

Variatia #3 pe ‘la Danza’ – Furia

Si de cand ai fugit, intre noi plutesc lampioane colorate,
Cu mesaje, cu dansuri, cu lumanari –
Sa ne arate drumul, cand ratiunile zilei adorm.

Eu te omor, femeie! Cu furie, cu dragoste, cu ce vrei tu!
Te strang de gat dintr-o imbratisare.
Peste ochii tai ma prefac in ploaie,
Pentru gura ta ascund un urlet in umbra.

Iti tai cu fierastraul carjele
Si iti sarut picioarele pana ingenunchezi.

Si vazandu-te cum te tarasti, ma fac vrej din piele de om sub trupul tau.
Sa ma simti, sa ma strangi in maini pana nu mai poti merge inainte.

Sa-mi lasi, adormind, de viata prea plinul sirag
Si cu tremur in maini sa il trag de pe pieptul tau,
Si in jurul lui sa imi creasca gheare si raze de soare.

Te omor, ca sa fie iar lumea o clipa peste clipa mea, un Cosmos peste Cosmosul meu, o dragoste peste dragostea mea, sa nu mai fii tu doar aceea si una in toate. Te omor ca sa fim doi iar. Si sunt furios si insufletit la culme, pentru ca stiu ca intr-o clipa vom fi iar una la loc.

Iar si iar… of, hoashca batrana cu memorie sublima – iubirea asta.


1 Response to “Variatia #3 pe ‘la Danza’ – Furia”


  1. Decembrie 15, 2008 la 12:51 pm

    Impecabil.
    Delir de cuvinte somnambule. Te contrazici in sensuri nebanuite, te apreciezi in nonsensuri.
    Surazator.


Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


