10
Feb
09

Parul tau ma inteapa

Parul tau ma inteapa! – ca sensul unei sageti, intr-o lume de apa. Si eu –

Ma visez o mare de suras
Cat sa incapa in tine,
Cu valuri pline
Cu spuma de zaruri.

Pentru ca, sa fim intelesi – de-aici nu mai iesi. Esti un Univers intr-un Univers si eu sunt un vers dupa un vers si ma consideram ceva! Si-acum, din vina ta –

Ma visez o furtuna de doruri
Si gusturi incurcate
Pe brate-amestecate
Slugarnice si hoate.

Parul tau ascutit urzeste umezeala si intuneric. Este cald si nehotarat ca un milion de lumanari. Este lingusitor si timid ca pielea mea, cerandu-mi fericirea. Este egoist, ca sufletul meu, daruindu-ma pe ascuns.


1 Response to “Parul tau ma inteapa”


  1. Februarie 11, 2009 la 8:16 am

    Ai, mi se pare, o inspiratie ascunsa si atat de placuta, de la o vreme.
    Versuri simple. Atat de incarcate de afect. Tare frumos😡 m`ai luat asa, de dimineata.🙂


Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


