02
Iun
09

Votati!


Variante (temporare) ale acestor interpretari le puteti gasi aici:

Intre doua „degustari”, va puteti clati urechile cu perle nemuritoare ale clasicului american –🙂 – pentru neutralizare deplina a timpanului.


5 Responses to “Votati!”


  1. 1 Jim
    Iunie 4, 2009 la 9:02 am

    vengerov este prea clasic, garett e altceva dar un pic chinuit, pe cand perlman le joaca pe degete (ma rog, pe arcus…)
    de gustibus, dar la mine de departe.🙂

  2. Iunie 4, 2009 la 11:43 am

    Ar mai fi fost Zino Francescatti dar nu mai e contemporan cu noi de ceva vreme🙂 – oricum e discutabil daca il bate pe Perlman.

  3. Iunie 8, 2009 la 8:23 pm

    hello…
    that’s the future🙂


    sa nu-mi zici ca n-ai auzit de El..
    tc, j.

  4. Iunie 9, 2009 la 5:30 am

    Am auzit, J, de fapt l-am ascultat live la Bucuresti, in timpul festivalului Enescu de acum 2 ani – si am si descris experienta cum am putut mai bine: http://deroude.wordpress.com/2007/09/22/of-bell-and-kissin-and-about-ludwig-vans-paradise/
    Din pacate insa nu am gasit Dansul Spiridusilor de Bazzini interpretat de el. Cat despre Vivaldi,🙂 sunt de parere ca autoritatea absoluta in domeniu este Nigel Kennedy – http://www.youtube.com/watch?v=3dct8n7y2Y4

  5. Iunie 9, 2009 la 11:45 am

    hello , V !
    nu stiam ca a participat la Enescu fest ! Excellent ! Ma bucur ca ai putut sa-l asculti si ca il apreciezi! E generatia voastra ! I’m thrilled !
    Am ales Vivaldi caci, nu am gasit … ..spiridusii la el🙂 imi place grozav . Cred ca prima oara l-am auzit interpretand : red violin…si mi-a captivat atentia . De atunci nu-mi scapa nici un event cu el.
    Nu , nu-l compar cu Nigel , dar il aleg pe Josh oricarui alt maestro🙂
    take care and G day 4 here!!! j.


Lasă un răspuns

Arhiva

Cele mai cautate


